گواهی وگان Vegan برای مواد غذایی

گواهی وگان Vegan برای مواد غذایی
گیاهخواری یا وگانیسم امروزه به عنوان راهی برای زندگی سالم تعریف شده است که می خواهد انواع استفاده و ظلم به حیوانات یا هر هدف دیگر را از بین ببرد.
امروزه گیاهخواری با سرعت باورنکردنی در حال افزایش است. وگان به شخصی گفته می شود که هیچ فرآورده ای از حیوانات مصرف نمی کند و از استفاده هر نوع محصول حیوانی در برنامه روزانه خود که منجر به استفاده از حیوانات می شود ، مانند غذا ، نوشیدنی ، لباس ، لوازم آرایشی و … خودداری می کند. تصمیمات خرید Vegans سخت تر ، متفکرانه و آگاهانه تر است.
وگان در نظر گرفته شدن به این معنی است که از هیچ نوع ماده حیوانی یا محصولات جانبی حیوانی در ساخت محصول استفاده نمی شود و این محصول روی حیوانات آزمایش نمی شود.
تصمیمات خرید افرادی که سبک وگان را برگزیده اند دقیق تر ، متفکرانه و آگاهانه تر است. با گذشت هر روز ، گیاهخواری در سراسر جهان در حال گسترش است و این مصرف کنندگان به دنبال محصولات گیاهی با نشان صدور گواهی وگان هستند.
افراد وگان در مورد وگان بودن تمام محصولات استفاده روزانه سختگیرهستند، نه فقط غذا و نوشیدنی. این محصولات شامل لوازم آرایشی ، محصولات تمیز ، مواد شوینده ، منسوجات ، مبلمان و … می باشد. این شامل همه موارد ملزومات زندگی انسان است.
وجترینها به دلایل مختلف از گیاهخواری استقبال می کنند: دلسوزی برای حیوانات ، پایداری محیط زیست و فواید بهداشتی که از نظر علمی ثابت شده است. واقعیت این است که وگانیسم همچنان در سراسر جهان گسترش می یابد و مصرف کنندگان به دنبال محصولات وگان گیاهی هستند که دارای گواهی وگان باشند تا ادعاهای وگان خود را قانونی جلوه دهند.
در نتیجه ، مصرف کنندگان به دنبال گواهی وگان و آرم وگان هستند. کسانی که به محصولات گیاهی اهمیت می دهند ، به جای خواندن مواد کوچک ، به دنبال استاندارد و آرم وگان هستند.
به طور خلاصه ، یک برنامه صدور گواهینامه وگان اساساً شامل مواد غذایی ، نوشیدنی ، لوازم آرایشی ، منسوجات ، مد ، مبلمان و سایر محصولات وگان ، بدون استفاده یا بهره برداری از حیوانات است که از طریق راستی آزمایی وگان و وگان بررسی شده و مورد بررسی قرار گرفته اند. فرآیند صدور گواهینامه.
محصولی با برچسب و گواهی نامه وگان باعث ایجاد اعتماد بیشتر برای مصرف کننده وگان می شود بدون اینکه تولید کننده مجبور باشد خود را به روش های مختلف ثابت کند. بنابراین ، تولید کننده درک نام تجاری قابل اطمینان تری ایجاد می کند و به اولین انتخاب برای مصرف کننده تبدیل می شود.
محصول دارای گواهی وگان فقط مصرف کننده وگان را هدف قرار نمی دهد ، حتی اگر وگان نباشد ، هر مصرف کننده هوشیاری که به طبیعت ، اکوسیستم ، زندگی و پایداری اهمیت می دهد ، این محصول را ترجیح می دهد.

سازمان ما با احساس مسئولیت عمل می کند تا در کنار افرادی باشد که به تغذیه خود اهمیت می دهند و به آنها کمک می کند تا غذای ایمن را انتخاب کنند. در این زمینه ، خدمات گواهینامه نهاد بازرسی ثریا را برای پشتیبانی از شرکتهایی که مواد غذایی را تولید ، ذخیره ، توزیع و تهیه می کنند ، ارائه می دهد تا تلاش خود را در این راستا ثابت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *