BIOCERT INTERNATIONAL در ضمیمه IV مقررات (EC) NO 1235/2008 برای دسته های زیر به رسمیت شناخته شده است.

رده A: محصولات گیاهی فرآوری نشده

رده D: محصولات کشاورزی فرآوری شده برای استفاده به عنوان غذا

رده E: محصولات کشاورزی فرآوری شده برای استفاده به عنوان خوراک

شرکت بایو سرت دارای تاییدیه IOAS USA ISO/IEC 17065:2012 ارزیابی انطباق - الزامات برای ارگانهای گواهی کننده محصولات، فرآیندها و خدمات می باشد
شرکت بایو سرت برای تأیید محصولات کشاورزی و بسته بندی و فعالیت های برچسب زدن محصول ارگانیک مطابق با الزام مندرج در قسمت 13 از غذاهای ایمن برای مقررات کانادایی ، توسط آژانس بازرسی مواد غذایی کانادا معتبر است.

نمونه گواهی نامه های ارگانیک شرکت بایو سرت

نمونه سایر گواهی نامه های شرکت بایو سرت

مشتریان عزیز گواهی نامه خود را به درستی انتخاب کنید لطفا توجه داشته باشید چنانچه صادرات به اروپا دارید دارا بودن گواهی نامه ارگانیک الزام برای واردات به اروپا نیست بلکه صرفا یک ادعا است برای اینکه بتوانید محصول خودرا 1.3تا1.7 برابر گران تر بفروشید بنابراین دارا بودن هر سطحی از گواهی نامه های ارگانیک فوق تفاوتی برای پاس کردن الزامات ورود به اتحادیه اروپا ندارد .

در باره OSSCA

آژانس صدور گواهینامه بذر ایالتی اودیشا (OSSCA) در 3 ژوئن 1977 تشکیل شد و تحت قانون ثبت انجمن ها، 1860 (به شماره 12176/1112 dt 14.10.1977) به ثبت رسید تا وظایف آژانس های صدور گواهینامه را انجام دهد. در ایالت اوریسا w.e.f. 1978/01/09 با مأموریت نگهداری و در دسترس قرار دادن بذرهای با کیفیت بالا (با استانداردهای تعیین شده) و مواد تکثیر شده از نوع و ارقام اعلام شده به گونه ای که از خلوص ژنتیکی از طریق صدور گواهینامه رشد و توزیع شده باشد. برای انجام صدور گواهینامه ارگانیک در ایالت، OSSCA به آژانس صدور گواهینامه بذر و محصولات ارگانیک ایالتی اوریسا (OSSOPCA) تغییر نام داده است که از آن آژانس جداگانه ای ایجاد شده است که به این منظور آژانس صدور گواهینامه ارگانیک ایالتی اوریسا (OSOCA) نامیده می شود. اکنون OSOCA تحت NPOP و EUمعتبر شده است تا به عنوان مرجع بازرسی و صدور گواهی برای تولید محصولات ارگانیک از تاریخ 01.06.2012 فعالیت کند. برای انجام صدور گواهینامه ارگانیک در ایالت، OSSCA به آژانس صدور گواهینامه بذر و محصولات ارگانیک ایالتی اوریسا (OSSOPCA) تغییر نام داده است که از آن آژانس جداگانه ای ایجاد شده است که به این منظور آژانس صدور گواهینامه ارگانیک ایالتی اوریسا (OSOCA) نامیده می شود. اکنون OSOCA تحت NPOP معتبر شده است تا به عنوان مرجع بازرسی و صدور گواهی برای تولید محصولات ارگانیک از تاریخ 01.06.2012 فعالیت کند.از طریق لینک زیر در اتحادیه اروپا اصالت اعتبار بخشی شرکت اودیشا را چک کنید

از اینجا وارد سایت اودیشا شوید

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/HTML/?uri=CELEX:32021R2325

نمونه گواهی نامه های شرکت اودیشا OSSOPCA Certification

گواهی آنالیز COA

گواهی آنتی بیوتیک فری

گواهی فود گرید

گواهی تجزیه و تحلیل (COA) یک سند رسمی آماده آزمایشگاهی است که جزئیات (و گاهی اوقات مشخصات و روش‌های تحلیلی برای) یک یا چند آنالیز آزمایشگاهی را با امضای - دستی یا الکترونیکی - توسط نماینده مجاز نهادی که آن را انجام می‌دهد، بیان می‌کند. تجزیه و تحلیل این سند به گیرنده اطمینان می دهد که مورد تجزیه و تحلیل شده همان چیزی است که برای آن تعیین شده است یا دارای ویژگی های تبلیغ شده توسط تولید کننده است.

تحقیقات نشان می‌دهد که بیشتر مصرف‌کنندگان عبارت «بدون روغن پالم» را در مورد یک محصول با انتخاب آگاهانه در مورد مسائل زیست‌محیطی، نگرانی‌های اخلاقی و سلامت مرتبط می‌دانند. آنها به طور کلی ادعاهای «عاری از» را یک مفهوم مثبت می دانند. برنامه اعتبارسنجی OSSOPCA تحت تحقیقات بسیار کامل قرار گرفته است و گواهینامه بدون مشتقات روغن نخل و را ارایه می دهد

استفاده بیش از حد از آنتی بیوتیک ها عامل اصلی رشد و گسترش میکروارگانیسم های مقاوم به آنتی بیوتیک در نظر گرفته می شود. گواهینامه بدون آنتی بیوتیک (ATBF) اولین گام برای تنظیم و کنترل مصرف آنتی بیوتیک و باقیمانده آن است. گواهی ATBF به شرکت‌هایی اعطا می‌شود که در هیچ مرحله کشاورزی از آنتی‌بیوتیک استفاده نمی‌کنند، یا به شرکت‌هایی که در تکنیک‌های کشاورزی که دوره‌های تعلیق آنتی‌بیوتیک را رعایت می‌کنند، مشغول هستند.

محصول دارای گواهی OSSOPCA Certification Product Service برای استفاده همراه با محصولات غذایی مناسب است. هیچ ماده مضری را که ممکن است از محصول به محصولات غذایی که با محصول تماس پیدا می کند منتقل کند، منتشر نمی کند.این گواهی نامه مخصوص پوشش های در تماس با غذا و یا سیستم های تصفیه آب آشامیدنی می باشد همچنین گواهی نامه فود گرید برای مواد شیمیایی مورد استفاده در صنایع غذایی کاربرد دارداست.

واحد تکنیکال شرکت پرتو ستاره ثریا آماده پاسخگویی به سوالات فنی شما می باشد :09179499441