گواهی SQFچیست ؟

چرا گواهی SQF دریافت کنیم؟

سرمایه گذاری بر روی یک برنامه قوی ایمنی و کیفیت مواد غذایی فقط در مورد برآورده کردن الزامات مشتری یا نظارتی نیست، بلکه مهمتر از آن، محافظت از برند، خریداران و نتیجه نهایی شما است.

گواهینامه SQF راه حل جامعی را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تأیید کنید و نشان دهید که کنترل های ایمنی و کیفیت مواد غذایی به طور مؤثر اجرا، تأیید و نظارت شده اند. نتایج یک برنامه قوی SQF محصولات ایمن، اعتماد به برند و مشتریان مطمئن است.
SQF یک استاندارد ایمنی مواد غذایی است که توسط GFSI مشخص شده است

موسسه SQF از زمان آغاز به کار آن در سال 2000 در ابتکار جهانی ایمنی غذا (GFSI) مشارکت فعال داشته است و از سال 2004 به عنوان مطابق با بالاترین استانداردهای بین المللی، با استفاده از پروتکل های به رسمیت شناخته شده توسط انجمن بین المللی اعتبارسنجی، معیار قرار گرفته است. برنامه SQF در سراسر جهان با بیش از 13000 سایت دارای گواهینامه در شش قاره اجرا شده است – و در حال رشد است.

برنامه غذای با کیفیت ایمن (SQF) (تأیید شده ANAB، نسخه کد SQF نسخه 9.0) یک استاندارد ایمنی مواد غذایی با ابتکار جهانی ایمنی غذا (GFSI) است که بر اساس نقاط کنترل بحرانی تجزیه و تحلیل خطر (HACCP) است.

هنگامی که تصمیم کسب و کار خود را برای شروع سفر گواهینامه SQF خود اتخاذ کردید، دستورالعمل های گام به گام صدور گواهینامه، منابع مرتبط، آموزش و تیم خدمات مشتری پشتیبانی را برای کمک به فرآیند صدور گواهینامه ایمنی و کیفیت مواد غذایی داریم. برای دریافت گواهینامه SQF، باید: با کد آشنا شوید. برای گواهینامه SQF ثبت نام کنید. برای ممیزی خود آماده شوید. حسابرسی را برنامه ریزی و انجام دهید. گواهینامه خود را تمدید کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *