در باره IFOAM

  • آیفوام IFOAM چه انجمنی است؟

    آیفوام IFOAM یا فروم بین المللی جنبش‌های کشاورزی ارگانیک، نماینده و متحد کننده‌ جنبش‌های کشاورزی ارگانیک در سطح دنیا به‌شمار می‌رود. آیفوام دارای ۷۰۰ سازمان عضو در بیش از ۱۰۰ کشور دنیا بوده و مهمترین وظیفه‌ی آن هماهنگ‌کردن جنبش بین‌المللی ارگانیک است. آیفوام یک اتحادیه‌ مردمی است که تمام تصمیمات بنیادی در مجمع عمومی آن گرفته می‌شود، جایی که هیأت‌مدیره‌ی جهانی آن نیز انتخاب می‌گردد.

    اعضا با توجه به مناطق جغرافیایی یا بخش‌های مورد علاقه سازماندهی می‌شوند. فعالیت‌های اتحادیه در قالب کمیته‌های مختلف (مثل کمیته‌ی استاندارد آیفوام)، گروه‌های کاری و نیروهای موظف انجام می‌گیرد.

    آیفوام به‌عنوان اتحادیه‌ی جنبش‌های ارگانیک به سازمان‌ها، مؤسسات، تجار و دیگر بخش‌های فعال در عرصه‌ی ارگانیک عضویت وابسته می‌دهد و افراد حقیقی می‌توانند به‌عنوان حامی به آیفوام بپیوندند.

سازمان ما با احساس مسئولیت عمل می کند تا در کنار افرادی باشد که به تغذیه خود اهمیت می دهند و به آنها کمک می کند تا غذای ایمن را انتخاب کنند. در این زمینه ، خدمات گواهینامه نهاد بازرسی ثریا را برای پشتیبانی از شرکتهایی که مواد غذایی را تولید ، ذخیره ، توزیع و تهیه می کنند ، ارائه می دهد تا تلاش خود را در این راستا ثابت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *